پرونده عمادرضا و پرسپولیس به فیفا ارجاع می‌شود باشگاه الزمالک:عماد قرارداد بسته باشد از پرسپولیس هم
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
پرونده عمادرضا و پرسپولیس به فیفا ارجاع می‌شود باشگاه الزمالک:عماد قرارداد بسته باشد از پرسپولیس هم
دسته بندی : لیگ برتر ایران,,
  • بازدید : (199)


 

نویسنده : مینا                          اخبار ورزشی

 

 

 

این باشگاه پرونده مفصلی درباره قانون شكنی‌های عمادرضا تهیه كرده است.فرار از قاهره، پیوستن به تیم ملی عراق بدون هماهنگی با باشگاه و مذاكره با دیگر باشگاه‌ها و احتمال عقد قرارداد با آن‌‌ها از جمله مواردی است كه باشگاه الزمالك مصر در مورد آن‌ها از عمادرضا به فدراسیون فوتبال مصر شكایت كرده است.

 

 

آن‌ها اعلام كرده‌اند در صورت لزوم پرونده این مهاجم را به فیفا ارجاع خواهند داد. یكی از متهمان این پرونده باشگاه پرسپولیس است.

 

 

سایت باشگاه الزمالك عنوان كردند الوكره قطر و پرسپولیس ایران دو باشگاهی هستند كه غیرقانونی با عمادرضا مذاكره كردند. اگر پرونده این ملی‌پوش عراقی به فیفا برود پرسپولیس هم به خاطر مذاكره غیرقانونی و زیرپا گذاشتن اخلاق ورزشی متهم خواهد شد. عمادرضا تنها پیشنهاد باشگاه استقلال را در اختیار مصری‌ها قرار داده بود و در سایر موارد مخفیانه مذاكره كرد!

 

 

جلال ابراهیم مدیر باشگاه الزمالك تاكید كرد كه از حق خود در این مورد گذشت نخواهد كرد:‌ «باشگاه از حق خود نخواهد گذشت. اگر باشگاهی قصد خرید عمادرضا را دارد باید پیشنهادش را به باشگاه الزمالك ارایه دهد تا مورد بررسی قرار گیرد. اگر قراردادی هم بسته شده باشد این موضوع به فیفا ارجاع خواهد شد.»

 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: